CONFIDENTIALITATE

Prin politica de confidentialitate site-ul RCO va garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic.

VEZI POLITICA COOKIE-URILOR


LIVRARE

Livrarea produselor cumparate de pe acest site se face prin intermediul firmei de curierat Urgent Cargus. Produsele va vor fi livrate de catre curier la orice adresa de livrare mentionata de dumneavoastra, permanenta sau temporara.

Livrarea se va face in 24-72 de ore din momentul ridicarii produselor de catre curier de la sediul companiei noastre. Daca in cazuri exceptionale (accidente rutiere, dezastre naturale sau conditii meteo deosebite) livrarea se va face cu intarziere sau va fi anulata, firma de curierat precum si compania noastra se obliga sa va informeze in timp util asupra eventualelor intarzieri sau anulari ale comenzilor dumneavoastra. 

RETURNAREA PRODUSELOR

Exista doua situatii in care dumneavostra doriti sa returnati produsul:

I. Doriti inapoierea banilor deoarece nu mai doriti produsul.
II. Din cauza unei erori umane ati primit alt produs decat ceea ce ati comandat dumneavoastra.


I. Daca ati comandat un produs de la RCO care nu va place, il puteti returna in termen de maximum 14 zile lucratoare de la primire, potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014.

Pentru a returna un produs, acesta trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

- Produsul trebuie sa fie in ambalajul original, acesta fiind ambalajul produsului si nu ambalajul RCO (exemplu: rolele trebuie trimise inapoi in cutia lor orginala);
- Cu toate etichetele atasate si sa nu prezinte urme de purtare;
- Alaturi de o copie a facturii asociate produsului;

Daca aceste criterii nu sunt indeplinite, din pacate nu iti vom putea accepta returul.

Apoi, pentru a returna produsul, va rugam sa urmati pasii urmatori:

1. Trimiteti un e-mail la adresa vanzari@palemo.ro prin care ne instiintati ca nu mai doriti produsul si doriti restituirea contravalorii produsului (nu trebuie invocat niciun motiv);
2. In acest mail va rugam sa ne transmiteti detaliile contului dumneavoastra bancar (numele bancii, IBAN, numele titularului de cont) in care noi sa va putem inapoia contravaloarea produsului, inclusiv costurile de livrare.
3. Trimiteti coletul inapoi fie prin posta, fie prin curier, in functie de preferinte, la sediul RCO Romania: Intrarea Binelui nr 1A /Incinta Fortuna, Pavilion Administrativ etaj 2, Sector 4, Bucuresti.
4. Costurile asociate taxei de curierat pentru retur sunt in responsabilitatea dumneavoastra;
5. Atunci cand produsul returnat ajunge la noi, va vom trimite un email de confirmare;
6. Va vom inapoia contravaloarea produsului, in contul dumneavoastra, in termen de maximum 14 zile de la data la care ati primit confirmarea pe email a faptului ca produsul a ajuns la noi.


II. In cazul in care, din cauza unei erori umane, ati primit un alt produs decat cel comandat de dumneavoastra pasii sunt urmatorii:

1. Trimiteti un e-mail la adresa  vanzari@palemo.ro prin care ne instiintati ca ati primit un alt produs decat cel comandat de dumneavoastra si daca doriti restituirea banilor (urmati pasii de la punctul I) sau doriti inlocuirea produsului;
2. Daca doriti inlocuirea produsului compania noastra va suporta toate cheltuielile de transport si de asemenea va realiza comanda de transport prin intermediul firmei de curierat Urgent-Cargus. Specificati in e-mail adresa, data si intervalul orar in care curierul se poate prezenta la adresa specificata de dumneavoastra pentru a ridica produsul;
3. Produsul trebuie sa fie in ambalajul original, acesta fiind ambalajul produsului si nu ambalajul RCO (exemplu: rolele trebuie trimise inapoi in cutia lor orginala), cu toate etichetele atasate si sa nu prezinte urme de purtare;
4. In momentul in care receptionam produsul returnat de dumneavostra va vom trimite produsul corect in cel mai scurt timp posibil la adresa din comanda initiala plasata pe site.

Pentru informatii suplimentare nu ezita sa ne contactezi.

Neacceptare returnarii produselor

Clientul SC PALEMO SIGN SRL nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii: 
- In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia cand produsele au fost livrate gresit catre client de catre SC PALEMO SIGN SRL
- In cazul in care data cererii de returnare depaseste perioada de 14 zile lucratoare, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei comenzii onorate.
- In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile de mai sus, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

GARANTIA

Garantia se solutioneaza la sediul societatii noastre, prezentat in pagina de contact a site-ului, de catre SC PALEMO SIGN SRL, prin repararea sau inlocuirea produselor defecte. Plata transportului produselor se va face pe cheltuiala SC PALEMO SIGN SRL, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar de articol sau ambalaj), impreuna cu accesoriile aferente, copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), instalari incorecte, patrunderea de lichide sau alte substante in interiorul echipamentelor din cauza nerespectarii instructiunilor de curatare, interventia mecanica sau plastica asupra produselor.